REGULAMIN PRALNI INFORMACJA DLA KLIENTÓW
Przed zleceniem usługi pralniczej prosimy Państwa o zapoznanie się z poniższymi ogólnymi warunkami świadczenia usług, które są częścią umowy o wykonanie usługi przez pralnię.- W ramach świadczenia usług przyjmujemy do prania wodnego i chemicznego odzież oraz dywany.
- Oddanie rzeczy do czyszczenia, prania jest równoznaczne z zapoznaniem się i zaakceptowaniem regulaminu pralni przez Klienta.
- Termin wykonania usługi jest ustalany indywidualnie z Klientem.
- Opłatę za usługę pobieramy z góry.
- Prosimy o dokładne opróżnienie zawartości kieszeni oraz usunięcie broszek i innych ozdób. Za rzeczy pozostawione w odzieży pralnia nie ponosi odpowiedzialności.
- Prosimy o wskazanie plam, ich pochodzenia, wszelkich uszkodzeń (rozpruć, pęknięć, miejsc przetartych).Dywany oddawane do pralni powinny być wytrzepane.
- Przyjmowane do pralni wyroby będą prane zgodnie ze wskazówkami na wszywce informacyjnej producenta dotyczącej sposobu prania.
Pralnia nie bierze odpowiedzialności za: guziki, klamry, flizelinę, zamki, ściągacze gumowe, wady materiału, poduszki, oraz szkody powstałe w skutek błędnej informacji zamieszczonej na wszywce danej garderoby przez producenta.
W razie konieczności pralnia zastrzega sobie prawo odcięcia guzików i ozdób przed przyjęciem garderoby lub w trakcie czyszczenia.
Informujemy Państwa, że:
- wyroby mocno zabrudzone oraz niektóre plamy mogą się nie doczyścić
- obszycia ze sztucznej skóry mogą zesztywnieć i popękać
- w miejscach uszkodzonych przez mole (lub inne insekty), po wykonaniu usługi pojawiają się widoczne dziurki, zaś w miejscach narażonych na intensywne tarcie w trakcie użytkowania, po praniu mogą pojawić się przetarcia (rozdarcia) oraz zmiana koloru.
- barwniki o niskiej jakości stosowane w odzieży mogą spowodować miejscowe zanikanie koloru, zmianę koloru lub całkowite rozjaśnienie barwy odzieży.
- Za wystąpienie przypadków opisanych w pkt. 9, pkt. 10 powyżej pralnia przyjmuje na siebie odpowiedzialność w granicach określonych art. 471-472 kodeksu cywilnego.
- Oddaną do pralni odzież, dywany należy odebrać najpóźniej w terminie miesiąca od wykonania usługi. Po tym terminie pralnia pobiera opłatę za przechowywanie w wysokości 3 zł za każdy dzień.
- Jeśli rzeczy nie zostaną odebrane w terminie 3 miesięcy od wykonania usługi, Klient wyraża niniejszym zgodę na oddanie na cele charytatywne.
- Odzież, dywany wydajemy po okazaniu otrzymanego od nas dokumentu przyjęcia zlecenia. W przypadku jego zagubienia, możemy wydać jedynie po okazaniu przez Klienta dokumentu tożsamości.
- Brak zgłoszenia uwag w momencie odbioru rzeczy jest równoznaczny z brakiem zastrzeżeń ze strony Klienta co do jakości wykonanej usługi i nie może w przyszłości stanowić podstawy do dochodzenia roszczeń. Podstawą do ewentualnej reklamacji jest paragon fiskalny lub faktura.
- Klientowi przysługuje zwrot odzieży oraz odszkodowanie stosowne do poniesionej straty w przypadku błędu pralni polegającym na wyczyszczeniu odzieży niezgodnie z wskazówkami producenta garderoby.
- Informujemy Państwa, że czyszczenie (pranie) wszelkich wyrobów nie powoduje odnowienia wyrobu do jego stanu pierwotnego, w chwili wytworzenia, lecz wyłącznie odświeżenie jego wyglądu, z uwzględnieniem stanu, w jakim znajdował się w chwili oddania do prania.
- Pralnia nie wycenia rzeczy.
- Pralnia może odmówić wykonania usługi